söndag 31 maj 2009

Frallan

Tillbringade lördagskvällen i Vimmerby. Var hos Erika och käka taco innan vi begav oss till Öltälten där Frallan spelade! Han är grymt bra och min idol! :)
Till att börja med var det typ ålder 50+ på alla som var, förutom i, och inte så vidare värst mycket folk. Men när de äldre drog sig tillbaka kom de yngre. Fast jag kan inte påstå att jag tycker det var så kul. Har varit med om betydligt roligare fester! Men nu har jag fått det bevisat för mig igen, Vimmerby är inget roligt att festa i. Jag har aldrig tyckt det och kommer nog aldrig göra det heller. Linn vill ha med mig till Harrys, men är tveksam. Har dock lovat att jag kan följa med en gång för att se hur det är...

Har haft ont i foten och kom nyss på varför. Jo, det var så att en brud råkade trampa/hoppa på den igår så det förklarar ju svullanden också... Jag var nära med min armbåde där, men hon flyttade sig...

Idag har det varit kalas här hemma av olika anledningar. En av dem är att jag tar examen på torsdag! Jag var ju dock inte hemma på kalaset utan tillbringade dagen på Grahns. Men tror de hade trevligt utan mig och när jag kom hem fick jag självklart lite presenter! :)

Förövrigt var det sista söndagen jag jobbade på Grahns, for ever! Har bara tre pass kvar och ett är imorgon sedan slipper jag det! Ska faktiskt bli skönt! Har varit ganska trist att jobba denna helg, måste jag säga, när det varit kalas väder! Hoppas det håller i sig eller kommer tillbaka tills nästa helg!

3 kommentarer:

  1. Du SKA med till Harrys, roligast ever ju!!!!!:D
    Puss Alvin

    SvaraRadera
  2. vi saknade dej allt när du jobba på grahns :)

    Kram kusse

    SvaraRadera
  3. :D glad jag blir att du ska testa någon gång!! :D Puss / Linn

    SvaraRadera