måndag 1 juni 2009

Nedräkningar

Har startat ännu en nedräkning! Ska enbart jobba två gånger till på Grahns. Efter åtta år är det slut på helgjobb där, känns redigt gött. Det är ett tag kvar tills jag ska jobba också, 12 och 13 juni är det så är ledig ett tag framöver!

En av mina andra nedräkningar är att det enbart är tre dagar kvar tills jag slutar i Norrköping! Så himla skönt! Jag fattar inte dock vart dessa fyra år har tagit vägen, minns sommaren innan vi skulle börja som igår. Tiden där emellan är lite suddig och sista året kommer jag ihåg som ett av de bästa! Mycket roligt på schemat och med en fantastisk arbetsgrupp som jag kommer att sakna! På torsdag ska vi ha lite avslutning med bowling och god mat!

Var på arbetsförmedlingen idag och frågade hur jag skulle göra nu när jag snart är klar. Under tiden jag var där ringde det tydligen i min ficka utan att jag märkte. Kolla upp nummret när jag kom tillbaka till Grahns och sedan ringde jag upp. Så ännu en nedräkning som har startat idag är att jag räknar ner tills på måndag. Telefonsamtalet och det som sker på måndag kan leda till något mycket bra! Så håll tummarna för mig på måndag 11:30! Då lär jag vara hur nervös som helst, men är i trygga händer på Garnisonsområdet i Linköping bland alla poliser!

Sedan räknar jag även ner till mycket mycket mer, men inget som är värt att nämna just nu! ;)

1 kommentar:

  1. håller alla mina tummar för dig på måndag!

    SvaraRadera