onsdag 3 juni 2009

Åhhhh

En dag kvar, jag kan knappt hålla mig längre! Eller egentligen är det ju idag vi hade sista seriösa saken i skolan. Hade uppsatsseminarium och det hände grejer kan jag lova. Vilken dramatik, hade aldrig hänt om jag var i min arbetsgrupp! Hahaha

Idag/imorgon är jag färdigutbildad lärare och förskollärare! :D Så jävla gött! Dagen i skolan imorgon blir ganska soft, vi har någon slags avslutning för estin-året. Vi ska tydligen sjunga, leka och skrika av upphetsning har läraren utlovat! Efter det ska min arbetsgrupp bowla och äta gott. Jag kommer nog fälla en tår, kommer kännas tomt att inte träffa de mer... Gillar de verkligen starkt!

Innan jag drar till Norrköping stannar jag till i Linköping och shoppar lite. Ska bla till Expert och få lite info om vissa saker! Sedan tar jag ett varv och kollar in övriga affärer och ser om jag hittar något skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar