söndag 21 juni 2009

Då var det över

Då var midsommar över för 2009! En hellyckad helg med mycket skratt och ett och annat glas vin och lite smirnoff! Om jag ska välja en del av helgen som var helt klart bäst var det gårdagens förfest och sedan Örsåsa! Var hos Mia och grillade och hade tipspromenad, tyvärr kom regnet när vi skulle gå så Mia sprang och plockade in alla frågor så tog vi dem under tak istället! Anna blev den lyckliga vinnaren och vann en "Äntligen lördags-påse" med en profilkondom fast tejpad på!

Örsbussen hämtade upp oss och sedan bar det av mot urskogen för dans på logen! Trevligt sällskap på bussen, kul att träffa folk man inte sett på länge länge. När vi väl var framme blev det som vanligt, alla gick åt olika håll. Att det ska vara så svårt att hålla ihop och dansa lite ihop under kvällen. Träffa bara tjejerna ett fåtal gånger under de fem timmar vi var på logen, det är riktigt illa tycker jag. När det är slut drar alla hem i bilar och lämnar mig i delvis okända händer. Men tro inte att jag får åka med den andra bussen hem, nej då. Måste ta den jag åkte i dit, jag och en massa okända Linköpingsbor av modell äldre åkte i samma buss. För bussen med Rimforsa folk skulle inte stanna i Kisa, men vad är det för buss som står på station i Kisa när vi kommer dit, jo Rimforsa bussen. Hade varit roligare att åka med den, kände ju iaf en och annan på den bussen! Kvällen blev mycket lyckad men det tråkiga är bara att tiden går så fort, lagom när vi kom kändes det som vi skulle åka hem igen...

Efter tre timmars sömn ringde klockan jag jag skulle upp och jobba! Dagen har varit lugn och jag har mått förhållandevis bra, förutom att jag varit aningen trött! Så ikväll blir det sängen tidigt tidigt och sova länge länge imorgon och förhoppningsvis ringer de inte från resursen och vill att jag ska jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar