söndag 14 juni 2009

Sommar?

Då var det söndag igen och bara fyra dagar till midsommar! Jag hoppas verkligen att vädret repar sig och blir bättre till helgen. Fy för regn och rusk på midsommar, bättre förutsättningar för en lyckad helg finns absolut. Jag undrar egentligen vart solen och värmen är, vi är snart inne i juli månad och solen har knappt visat sig denna månad. Visserligen är det soligt idag men blåser som tusan göra det.

I torsdags var Mia och jag och kollade på en lägenhet i Hejdegården. Den var väldigt bra förutom att rummet var aningen för litet. Hon som bodde där nu hade sina saker på varandra kändes det som. En sak som är säker är att hon hade skor, jag vet många som har många par skor. Men denna tjej hade en hel bokhylla full med bara skor, typ 7-8 par på varje hyllplan plus att hon hade en hel hög på skohyllan också. Jag har iaf bestämt mig för att tacka nej till lägenheten.

Väntade på ett telefonsamtal i fredags, men det kom inte. Så antar att jag inte kommer att få jobbet jag var på intervju på. Tycker det är lite dåligt att de inte hör av sig när de lovat. Men hoppas de ringer imorgon, för än kan jag inte vara säker på att jag inte fått det.

Fredagskvällen tillbringades på SF. Vi såg Änglar och Demoner, jag tycker det var en riktigt bra film. Trodde det skulle bli lite segt eftersom den är över två timmar lång, men tiden gick fort. När vi sedan åkte hem blev jag bjuden på en redig åktur och killen i Saaben kunde det slutat illa för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar