fredag 5 juni 2009

Otroligt

Fyra år är nu slut! Igår hade vi avslutning med estin och med gruppen. Vi sjöng, dansade och hade allmänt trevligt! Efter det åkte jag, Jenny, Josse och Jonte till Halvars och åt glass, visst var det gott men inget mot Bosses!

Efter det var det dags för bowling och mat på Hugos för gruppen. Bowlingen var riktigt rolig men puckona på stället hade oljat in banorna och kloten så gick knappt att hålla i dem... En dam på banan bredvid lekte Bambi på hal is två gånger så vi fick oss ett gott skratt! När det var dags för mig att kasta klotet en sista gång gör jag tabben... Det liksom bara glider ur mitt grepp och vips ligger det på golvet bakom mig! Hahahaha

Sedan var det dags för plankstek. Visst var det gott, men har ätit betydligt godare. Vi satt och snacka ett bra tag och efter ett tag får vi konstiga blickar av personalen. Vi beslutar oss för att gå till Max och se om de har något gott efter maten! Satt där ett bra och prata om allt! Jag kommer sakna denna grupp, de är så goa och jaaa, helt underbara! Tyvärr saknas Katarina på detta kort, men hon kommer alltid kommas ihåg!! :) Tack alla i grupp D för att ni har gjort detta år till ett minne!


Och jag var färdigutbildad förskollärare och lärare nu också. Det är otroligt men ofattbart. Tiden har gått så fort. Det har varit lärorika år där jag har fått lära känna många bra personer! :)

Nähä, nu ska jag bege mig mot vallokalen och rösta! Blir nog att hyra en film också och ladda inför lördagkvällen! Då ska det firas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar