tisdag 9 juni 2009

Money

Idag har pengarna rullat in på kontot, skatteåterbäringen är nu i mina händer och jag klarar sommaren! Fast i och för sig har jag tänk spara pengarna till min kommande lägenhet! Men lite måste jag unna mig innan dess!

Var ett tag sen jag skrev sist. Har hänt både det ena och det andra. Festade loss ordentligt i lördags (bilder kommer) med Mia, Elin och Nina. Riktigt skoj hade vi och alla (iaf jag och Elin) blev bra mycket mer berusade än vad vi brukar att bli!!

Igår var jag som jag tidigare nämnt i bloggen i Garnisonsområdet. Det var ett spännande möte med tre damer och det visar sig i slutet på veckan hur det gick. För alla som inte har förstått vad jag gjorde där var jag på arbetsintervju.

Idag har jag haft introdag inför sommarjobbet på hemtjänsten och imorgon ska jag gå bredvid första gången.

Nu får det räcka med skrivande för idag. Har inte haft så mycket motivaton till detta på sista tiden, men den kommer nog snart tillbaka!

1 kommentar:

  1. Det hoppas jag verkligen! hur ska jag annars ha koll på dig ;)

    SvaraRadera