onsdag 10 juni 2009

Midsommar

Äntligen har det ordnat till sig! Jag har bytt från att jobba midsommardagens kväll till midsommaraftons kväll. Har blivit bjuden till en heldag med roligheter och ville ju inte missa det, så äntligen är det bekräftat att jag kan åka och ha skoj med mina vänner! Jobbar ju dessvärre midsommarafton men det är inget som gör mig speciellt mycket, hinner fira innan jag börjar 16:30 och kvällen är ju inte slut bara för att jobbet slutar 21:30.

Nu ska jag följa med hästarna på massage i Frödinge! Just det, kom på att jag ska åka och kolla på lägenhet imorgon! Trodde jag skulle få visning genom Stångåstaden, men icke. När jag ringde var det en som svarade som var mindre bra på svenska. Snacka om att jag trodde jag hade ringt fel. Men tillslut kom vi fram till att jag ringt rätt och klockan 13 imorgon ska jag vara i Hejdegården, är ingen stor lya men om den är bra tar jag den tills jag ev hittar något större och bättre. Jag vill ju inte bo vart som helst liksom, och perfekt ska det bli så småningom även om det inte är det från början. Vem vet, jag kanske kommer att bo i samma lägenhet hela livet...? Men det hoppas jag verkligen inte!

2 kommentarer:

  1. Härligt tjejen. Snacka om att du har tagit tag i ditt liv :) håller tummarna att lägenheten inte är allt för sliten.

    SvaraRadera
  2. Hejdegården - me like :)

    SvaraRadera