torsdag 18 juni 2009

Flipsyde

Under en längre tid har jag hört en himla bra låt på radion, men har tyvärr aldrig uppfattat gruppen och namnet på låten. Sen igår stod det om en grupp i tidningen, hör och häpna, det var i Kinda Posten! Jag sökte på gruppen, Flipsyde, på Spotify för att se vad det var för något. Tyckte låten var bra och och sökte på den jag letat efter ännu en gång men utan resultat. Så satte jag på When It Was Good igen och då slog det mig att det var ju låten jag letat efter! Vilket sammanträffande :)

Har fixat och donat här hemma idag. Sorterat in alla papper från skolan så nu sitter de fint i rätt pärm. Har även bränt ut alla dokument jag skrivit och raderat mappen från datorn, för nu är jag klar!! De sista poängen har kommit in så jag kan beställa mitt examensbevis. Tyvärr fattades det en del under vfu:n men ska komma in nästa vecka lova de!

Jag får önska alla en trevlig midsommar, själv ska jag jobba, festa och äta gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar