tisdag 26 maj 2009

Bosses

Vilken dag! Efter att ha slutat skolan två timmar tidigare än vi skulle drog Lisette och jag till Linköping. Gick till Bosses glassbar och köpte glass! Så underbart j*a gott det är! Vissa säger att det inte är något speciellt med den glassen, men det tro fan att det är! (ursäkta alla svordomar men det är bara för att förstärka att jag verkligen menar att det är sååååå gott) Iaf tog jag mina vanliga smaker som jag alltid tar när jag köper kulglass - polkagris och lakrits! Sedan ville jag prova något nytt, eftersom Lisette och jag tycker väldigt mycket om glass bestämde vi att vi skulle ta tre kulor! Jag valde jordnöt och det ångrar jag inte en sekund! Kan starkt rekommendera den! Efter att vi suttit på Stora Torget och ätit upp glassen gick vi ett varv på stan i väntan på tåget hem. Hittade allt lite jag skulle kunna tänka mig, men fanns ändå inte super mycket. Får ta en shoppingdag snart!

Uppsatsen hann vi ganska långt på idag, eller så långt vi sa att vi skulle hinna. Den är i stort sett klar nu, bara lite små saker kvar. Det ska vi fixa imorgon innan vi skickar in den. Frida kommer även och tar en 11 fika med oss! Ska bli kul att träffa henne, känns som det var år och dar sen jag gjorde det sist!

Tänkte att jag skulle ut och springa en sväng ikväll, men kom på att jag var förkyld - så synd... ;) Imorgon eller på torsdag börjar jag iaf med att ta tag i mitt liv! Linn vet vad det innebär och vi ska stötta varandra i vått och torrt. Blir nog även att vi tar några promenader ihop! Ser jag fram emot!

Bäst att stoppa något i magen, vet ju aldrig när jag får mat nästa gång! :P

2 kommentarer:

  1. När jag kommer hem ska vill jag också till "glasses bossbar". :D

    SvaraRadera
  2. Klart vi ska till "glasses bossbar" då!! :D

    SvaraRadera