lördag 9 maj 2009

Halmstad

Kom fram till Halmstad för några timmar sedan. Har precis delat en middag med Sofia, Linnéa, Emma och Johan. Det blev varmsmörgåstårta! Resan hit gick utan problem, inte speciellt mycket trafik så det gick att stå på ganska bra! När jag började närma mig västkusten klarna det på himlen och när jag kom fram var det sol! Men ganska blåsigt!

Sofias lägenhet är längst ner till höger. Imorgon blir det att gå upp vid 4, vi ska åka från stallet vid 5:15.

Tävlingen idag gick hyffsat bra. I första klassen blev han lite spänd och jag passiv. Tror jag slutade på 62,15%. I andra klassen gick det bättre, jag red bättre och blev inte passiv på samma sätt när han spänd. Slutade på 63%. Han var lite trött och det var jag också. Så nu jävlar måste jag ta tag i det här. När praktiken är slut efter nästa vecka, då gäller det!


Måste tillägga att sommaren/våren har kommit längre här i Halmstad. Visserligen har jag sett att syrenen har slagit ut lite hemma också, men inte såhär mycket! Buskar och allt är tätare och det är grönare över lag! Så vackert det är...

Nu ska jag fortsätta titta på Robinson och drömma mig bort till varmare breddgrader! I och för sig ska vi utomlands imorgon, men tror inte det är så varmt som det är där de spelar in Robinson.

1 kommentar:

  1. För guds skull ring inte på på den lägenheten!! Då kommer ni till min fotbollsgalna granne.

    SvaraRadera