söndag 3 maj 2009

Fest

Började kvällen med att ta tåget till Rimforsa. Kilade till statoil för att vänta på Elin, så vi kunde åka med henne till stan. Tog sedan bussen till Robin i Lambohov där vi förfestade. Sedan påstod de att vi inte skulle in till stan.. Jag blev besviken men övertalade de tillslut! Gick till Harrys/Sliver/Riva av vissa anledningar! Lyckades övertala de andra även då att vi skulle in där och det blev ju lyckat! Så nu får vi se vad som händer och sker.

Var hemma runt halv 5 och tänk vad underbart det är att gå och lägga sig till fågelkvitter och när det börjar ljusna! Är som den gamla goa tiden på Örs! :)

Imorgon är ett speciellt datum, men avslöjar inget nu. Utan det tar vi då!

Nu är det dags att kolla in Wipeout! De är bara för sköna... Hahaha

2 kommentarer:

  1. jösses. det var tur att jag inte följde med. en så sen natt hade inte gamla tanten orkat med. då hade jag inte fått nåt gjort idag! ;) nästa gång ni ska till örs får ni säga till så hoppas jag att jag är ledig dagen efter! ;)

    SvaraRadera
  2. Självklart ska vi säga till då! Och jag tror tanten hade orkat en kväll och dagen efter!! :P

    SvaraRadera