måndag 25 maj 2009

CSN

Har idag fått mitt sista CSN-bidrag, hoppas det iallafall. Men som det ser ut nu räknar jag inte med att plugga mer. Känner att det räcker efter fyra år! Fan så gött det ska bli! Ska till skolan en sväng imorgon, ha något flummigt seminarium sedan bär det av hem och skriva lite på uppsatsen igen. Har suttit sex timmar idag, så den börjar bli klar nu! Tänk om vi vore effektiva hela tiden, är ju oeffektiva större delen av tiden. Men det är allt kul att prata en massa skit om allt och inget!

Vaknade i morse (klockan 10!) av att jag hade blivit förkyld. Hade känslan att att jag skulle bli sjuk igår kväll när jag skulle gå och lägga mig (klockan 21.30!). Men 12 timmars sömn resulterade enbart i början till en förkylning och självklart till att jag blev utvilad också! Imorgon är det desto värre, då ringer klockan 5.15. Tänk, ibland går man upp när man gå och lägger sig andra gånger. Vet inte vilket jag föredrar, att somna vid fem hugget eller att gå upp. Men tror det är att somna då har man troligtvis haft en himla bra kväll och ska man gå upp är det oftast för att göra något mindre skoj.

Ska ta och förbereda lite inför morgondagens seminarium plus att jag ska fixa en grej som ska lämnas in imorgon. Snart är jag fri som en fågel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar