onsdag 27 maj 2009

Uppsatsen...

... är inskickad och klar! Vi är nöjda över resultatet. Det har ju ändå inte tagit oss allt för många dagar att skriva den! Så nu är vi lediga från skolan fram till onsdag när vi har seminarium kring uppsatsen. Jag är i och för sig inte ledig då jag ska jobba på Grahns torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag! Men det känns som jag är ledig när jag inte behöver göra något som har med skolan att göra. Imorgon börjar jag vid 7 men slutar 14 så något skulle jag kunna hitta på under eftermiddagen, men vad? Känner att mitt liv är lite tråkigt just nu. Skulle behöva hitta på något skoj för att liva upp vardagen lite...

Städade bort vintern förut, dvs hängde in vinterjackorna! Jag tror inte jag behöver de mer nu på ett tag! Fast idag kanske det skulle varit skönt, blåser ju som tusan ute. Tror snart taket ska lyfta på huset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar