måndag 4 maj 2009

En månad

Är så jävla (utsäkta att jag svär) stålt över mig själv! Om exakt en månad tar jag examen och är färdigutbildad förskollärare och lärare år 1-6! Efter fyra års plugg ser jag äntligen ett slut på det hela! Så jävla underbart! Men ändå känner jag en viss rädsla, vad kommer att hända nu? Jag ut i stora världen vad kommer det bli med mig? Lärare förhoppningsvis(!), men allt annat! Det får framtiden utvisa! Väntar iallafall med spänning på mitt kommande liv och lever på mottot: om man inte vågar satsa finns det inget att förlora!

4 kommentarer:

  1. KUL!!! Du kommer allt bli en bra lärare i Linköping=) hihi

    SvaraRadera
  2. Tack vännen min! Haha

    SvaraRadera
  3. Så himla kul att läsa din blogg! Blir så glad när jag läser den...=) Stort grattis till examen som du SNART tar..!=) så duktig du e!! kram Erika

    SvaraRadera
  4. hur ska du kunna bli lärare när du inte kan stava till STOLT :D hahah närå du är så duktigt så :) kyss krisitn över mossen

    SvaraRadera