torsdag 7 maj 2009

Hmm??

Nu har jag fått klagomål på det jag skriver igen... Skrev ju att "om man inte vågar satsa finns det inget att förlora!" Sofia påstår att det är fel, jag kan delvis hålla med henne men ändå inte. Hon vill att det ska vara "man kan inte förlora nåt om man inte har satsat". Jaja, ni förstår vad jag menar (hoppas jag).

Helgen närmar sig med stormsteg och det är himla skönt tycker jag. Helgen är full av aktiviteter! Synd att klaga men det skulle ändå vara skönt att bara vara ledig och inte göra något speciellt. Dagarna känns så stressiga nu och det är mycket som ska hinnas med. Men blir nog bättre när jag blir pensionär eller något. Jag försöker i alla fall tänka positivt! Hahaha
En annan positiv sak är att det är bra fint ute nu. Jag älskar denna årstid mer och mer för varje dag! Grönt och fint är det, tänk på vintern, vad grått och trist det är då egentligen. Men alla årstider har ju sin charm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar