torsdag 21 maj 2009

Larz Kristerz

Var som planerat på Örsåsa igår och dansade till Larz Kristerz. Eller det blev inte så mycket dans till de i och förs sig, men nu har jag sett de live! Haha, härliga killar och Tomas som fick autografen också, inte illa! ;) Förfestade lite hos Elin innan vi tog bussen till logen, himla bra stämmning det är på bussen! Det tråkiga med att åka buss är att man kommer så tidigt, var var där vi 21:30. Då var vi ensamma på dansgolvet, vid 23-tiden börjar folket komma. Det var lagom mycket folk till slut men musiken på discot hade verkligen DJ:n misslyckats med. Han körde typ bara gamla goa svenska låtar, visserligen är dessa låtar bra, men en blandning av det och mer discomusik skulle vara kanon! Som vanligt försvinner Elin när vi kommer dit, såg inte så mycket av henne. Anna sprang lite här och där och Mia var också lite överallt. Men tur nog kom ju Erika och snäll som hon är fick jag åka med henne hem också, så jag slapp att gå tre kilometer där bussen skulle släppt av mig. Hade några alternativ så jag hade sluppit gå, men är alltid skönt att sova hemma, även om det är lite små mysigt att dela säng med Elin! ;) hihi Nedan följer lite bilder från kvällen!
I väntan på bussen och regnat öste ner, såg inget lovande ut inför kvällen, men klarnade upp!
Grabbarna i bandet!
Trogna fans! Iaf en av de!
Att träffa någon som man inte har träffat på länge kan ibland vara jobbigt. Iaf om det varit ett rent helvete under en period. Gårdagen visade att det som hände var så rätt, att det blev som det blev är oerhört tacksam för just nu, undra hur mitt liv hade sett ut annars. Det vill jag inte ens spekulera i.
Undra om det kommer bli ordning på mitt livet någon gång eller om det kommer att fortsätta såhär, det funderar jag på ibland. Jag trivs super bra med mitt liv som jag har det nu. Men samtidigt kan jag känna att det fattas något. Någon att ha, hålla om och som bryr sig om en. Visserligen har jag kompisar, men undrar ibland vart jag har dem och vilka jag kan lita på...
Nu är det slut med djupa tankar för denna gång... Finns mycket jag skulle kunna skriva på den fronten, om kärlek och vänskap och mycket där till. Men nu får det som sagt vara nog!

1 kommentar:

  1. Det lät som en lyckad kväll men med lite misslyckade inslag.. kanske har mina aningar om vad det kan gälla.. kram carro A

    SvaraRadera