söndag 17 maj 2009

Blogg i vila

Min blogg har fått lite vila denna vecka. Jag har inte haft tid att skriva i den. Men nu ska det bli ändring på det! Får ta en liten snabb summering av veckan. Hade praktik som vanligt, slutade i fredags. Det kändes konstigt men samtidigt skönt. Nu behöver jag inte ha praktik mer i hela mitt vuxna liv om jag inte kommer på att jag vill läsa något annat förståss. När jag skulle lämna förskolan i fredags var det med en klump i halsen, har gillar stället och barnen är så goa. Avsked är riktigt jobbigt tycker jag. Hoppas på att de ringer in mig som vikarie så jag får träffa dem, annars är det ju inget som säger att jag inte kan åka dit och hälsa på!

Stannade i stan och shoppa lite innan jag åkte hem efter praktiken. Och kors i taket, jag köpte bland annat en kjol! Tror jag gillar den till på köpet! Fredags kvällen var lugn. Hoppade lite på Barren. Var över 1½ år sedan jag gjorde det sist, han tyckte det var riktigt skoj. Ska försöka göra det lite oftare nu!

Lördags kvällen började med förfest hos Therese. Hon bjöd på shot i magiska glas! Vi var ett glatt gäng som sedan åkte vidare mot Harrys/Riva/Sliver. Även fast jag inte kände mig riktigt festsugen blev det en lyckad och rolig kväll! Segt att festa efter en veckas praktik, när jag har gått upp 5:30 varje dag, och sedan jobba lördagen med. Men nu blir det till att ladda om för onsdagens partaj på Örsåsa, Larz Kristerz kommer ju dit!

Fick anställnigsbeviset på sommarens jobb i fredags! Har dock inte fått något schema än men vet att de jag ska gå för jobbar 100 och 75%. Så jobbar 100% första delen av sommaren och 75 andra delen. Det kommer att bli kanon bra!

Ska ta och plugga lite nu och avslutar detta inlägg med en fantsatisk bild! Så underbart fina blommor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar