fredag 29 maj 2009

Talang 2009

Tittar på talang, men blir inte super imponerad av någon... Förra veckan däremot var det med en liten pojke (tror han hette Victor) han var duktig, shit vad han kunde sjunga!

Jag mår sådär just nu, har dragit på mig stans värsta förkylning. Visst lite täppt i näsan kan jag vara, men jag har även blivit hes så jag knappt kan prata. Det var lite jobbigt på jobbet idag, eftersom man ska vara trevlig och prata med kunderna, blev ganska svårt. En kille fråga om jag var förkyld, jo tack sa jag, hör du inte det? Haha

Det är ganska tydligt, ibland ser man inte en person på väldigt väldigt länge och sen helt plötsligt ser man personen typ hela tiden... Men inte mig emot!

Efter jobbet imorgon blir det att styra bilen mot Vimmerby. Är tydligen marknadsfest så Erika och jag ska ta ett varv på stan. Öltält och Frallan står bland annat på schemat, nice nice! Hoppas hesheten går över lite så jag kan prata med folket!

Nu ska jag se om jag kan tillverka någon mirakerkur så jag blir frisk snart! Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar