fredag 17 april 2009

Träning


Har tillbringat större delen av dagen i stallet. Var i Frödinge och tränade hos Emmelie, gick ganska bra! Sitter och tittar på korten nu. Han är allt bra maffig och fin min pärla. Är svårt att se hur han ser ut när jag oftast rider på honom, men jag gillar honom. Kommer vara svårt att ersätta honom när den dagen kommer. Får en klump i halsen när jag tänker på det... Sofia passade även på att ta en massa kort på Emmelie och hennes hästar när vi var där, hon behöver lägga dit lite nya på hemsidan! http://www.frodingedressyr.se/

Emmelie och Uffe

Följde med Sofia och Cicci till Mantorp för att gå banan inför söndagen terrängprov. Imorgon är det hoppningen och dressyren. Tråkigt nog jobbar jag så kan inte följa med och titta.

Har fått färg och då menar jag röd färg i ansiktet idag, det var skönt att sitta på en stol utanför stallet i Frödinge och bara ta det lugnt. Nu kommer hettan och rödheten smygandes. Men snart blir det brunt istället!

Avslutar dagen med ännu en bild på min polle

1 kommentar:

  1. jag som gnäller på dina händer,,,på de där bilderna är du så fin så och JAG är dååålig. FY PÅ MIG!

    SvaraRadera