torsdag 16 april 2009

Besvikelse


Var en sväng i skolan på förmiddagen, hade seminarium där vi redovisade ett temaarbete som vi i gruppen hade planerat. Redovisningen skedde i form av ett föräldramöte. Jag tycker det gick hyfsat bra och nu har vi snart fått in våra första tre poäng för denna kurs!

Efter det tog syrran och jag bilen till Mjölby för att besöka Sharpman. Jag hade bestämt mig för att köpa ett nytt träns. Men som vanlig blev det en stoooor besvikelse att komma dit. Det fanns inte ett enda träns som jag skulle kunna tänka mig, fanns det något så var det fel färg. Men väldigt dåligt utbud av allt hade de, som vanligt. Så nu har jag beslutat att jag inte ska åka dit mer för att handla. Går alltid därifrån med en besvikelse. De som borde ha så mycket grejer så stort som det är där. Det får bli att titta runt på nätet istället för att hitta något som kan passa mig, vet ju precis vad jag vill ha är det värsta...

När vi varit i Mjölby styrde vi bilen mot Linköping igen, för att åka till Stadium för att jag skulle köpa ett par skor. Vi tänkte vara smarta så vi tog Stadium på Tornby. Men det gick åt skogen det också, inte fanns de skorna jag ville ha där. Så då åkte vi in till stan, gick till Stadium med höga förväntningar då jag sett skorna där tidigare. De står på hyllan men finns naturligtvis inte i min storlek, inga av den modellen finns i min storlek... Då går vi vidare mot Intersport och alla andra skoaffärer inne i Galleria Leo. Hittar min storlek tillslut på Kalle P men tog beslutet att vänta med att köpa dem tills nästa vecka när jag kollat Stadium i Norrköping... Ingen bra shoppingdag idag inte...

Imorgon är det fredag igen (äntligen), jag är ledig men måste dock läsa, läsa och läsa... Ska ta en sväng till Frödinge på morgonen bara och träna en sista gång innan tävlingen på söndag!

Nu blir det snart att sova, är segt att gå upp 5.20 två dagar på rad, är väldigt trött så kommer antagligen att sova som en stock!!

1 kommentar: