torsdag 9 april 2009

Krångligare än jag trodde


Jaha, nu har även jag skaffat mig en blogg! Måste testa detta, alla andra har ju en blogg och jag kan ju inte vara sämre än någon annan! Men det var inget lätt att skaffa... Först visste jag inte vart jag skulle skaffa bloggen, men efter att ha beslutat mig om att välja blogg.se går det inte, står att det redan är någon som har det namnet... Jaha, tänkte jag då och testade här istället, då står det att någon har det namnet här också. Jag blev tokig och gav nästan upp det här med att blogga innan jag ens hade börjat. Men Carro övertalade mig och nu är jag här och skriver, se hur detta kommer att sluta!! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om eftersom jag anser mig ha ett liv där det i stort sett händer samma sak varje dag.

Men denna helg är det påsk igen, om någon har missat det, imorgon blir det upp runt 6 halv 7 och sedan bär det av till Folkinge för att hjälpa till på hopptävling! Äntligen har våren kommit också, helt underbart! Nu ska jag forska vidare i denna bloggvärld och se om jag kan klura ut hur jag ska göra...

GLAD PÅSK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar