måndag 27 april 2009

Inför

Småtittar lite på "Inför Eurovision Song Contest 2009"! Finlands bidrag visades just och jag gillar låten! Men jag tror inte den kommer ha någon direkt chans. Men så Charlotte ser ut. Visserligen är hon snyggare nu än vad hon varit förut, men det är något speciellt med hennes utseende.

Kanske ska ta och skriva lite om lördagens galej som Filip hade fixat utan att berätta något för oss om vad som skulle ske på kvällen. Han fyllde 25 för ett tag sen och ville bjuda sina goa vänner på en liten festtillställning. Vi trodde det skulle bli bowling, men när vi väl kom till Sporthallen var han lite lurig och ville inget berätta. Kvällen började hos Jocke och Johanna med en lite fördrink. Efter det begav vi oss mot stan (de 200 m eller vad det var att gå, kan ju den vägen utan och innan då de bor i samma hus som Elin) för att äta. Vi tippade på att det skulle bli kinamat på Ming men stannde vid Ghingis och åt där! God mat och gott dricka (cola är ju alltid gott)! Vi fortsatte att klura på vart vi skulle senare på kvällen, alla var väääldigt nyfikna. Men efter om och men så gick vi mot ån igen. Då förstod vi, BOWLING!!

På Strandgatan var vi och det var himla frächt. Roligt att bowla också även om det var lite fel på mitt klot ibland, det åkte liksom ner i rännorna på sidan, jag fattar inte... Så efter två timmars bowling och god dricka (bytte från cola till smirnoff, någon god drink och shot) kom Mia dit och hämta mig för att sedan dra mot krogen.

Där var det iallafall mycket folk och väääldigt varmt. Det var länge sedan jag var ute i stan, men det var sig likt tycker jag förutom att det var lite nytt folk. Hahaha, förut var det ju typ samma som var ute jämt så man kände igen alla skapligt väl. Självklart träffa vi lite gammalt folk ändå och det är ju alltid trevligt! ;)

Kvällen kan summeras som en kanonkväll med mycket trevligt sällskap! Tack ännu en gång för allt Filip! Du lyckades göra något bra för oss alla! (Bilder från kvällen kommer vid ett annat tillfälle)

Förövringt spelas Bosnien-Hercegovinas bidrag nu och det dissar jag. Go Finland!

2 kommentarer:

  1. Vadå go Finland?? Gillar du inte Sverige eller?:) /Carro

    SvaraRadera
  2. Jo, klart jag gör.. Men sen hoppas jag på Finland!! Hahaha Märk inte ord så dant

    SvaraRadera