tisdag 14 april 2009

Paus, skola och träning

Idag var det dags för skolan igen, vi fick lite sovmorgon. Började vid 13 men innan det var vi på Paus och käkade. Himla god salladsbar, men när jag är där kommer alltid min beslutsångest fram... Vad ska jag välja för något gott i min sallad denna gång, idag blev det bland annat kyckling och melon! Sedan hade vi handledningsmöte med Persiljan, vi kallar vår kära lärare så. Han är en go liten rund karl, nästan som Karlsson på taket. Men till skillnad från Karlsson är han lite otäck, en karl med makten på sin sida kan jag lova. Kommer nog bli bra tillslut, jag och Lisette ska skriva tillsammans igen. Skrev ju C-uppsatsen ihop och nu ska vi avrunda vår fyra åriga utbildning med att skriva ett paper på B-nivå ihop!!

Tänkte jag skulle vara lite duktig och läsa på tågen påväg hem idag! Det börjar alltid bra, men när jag har läst (typ tre meningar) blir jag ruskigt trött och somnar nästan alltid. Men lyckades hålla mig vaken idag men jag vet inte hur mycket som fastna av det jag läste, men jag tror att Storyline är något bra i undervisnigen!



Emmelie träning har det varit ikväll också. Gick ganska bra, ser förhoppningsvis lovande ut inför söndagens tävling. Är dock lite skraj ska debutera LA:3, mycket konstiga(!) saker som kräver sin konsentration! Även Sofia och Belle var med och tränade!



1 kommentar: