tisdag 28 april 2009

Mindre bra dag

Det finns dagar som är bra, sedan finns det de som är dåliga. Där emellan finns det de som är mindre bra. Jag har idag haft en mindra bra dag, kan inte säga varför men har bara inte varit på humör. Kan vara att jag håller på att bli förkyld, eller så är jag allergisk men det tror jag inte.

Fick månadens fakturan på mobilen idag också. Den slog alla mina rekord, på hela 313 kr var den. Har aldrig varit uppe i de summorna innan (oftast ligger den på under 200), men det boror på att vi var i Holland. Pratade ju endel med de hemma och skicka ett och annat mess. Mitt abonnemang är iallafall väldigt bra - gratis sms är värt mycket speciellt när jag skickar runt 1000 st i månaden! Så abonnemaget Telia Mobil Max 25 kan jag tipsa om till alla som är under 25 år.

Jag älskar våren har jag konstaterat. Naturen, grönskan, allt är så fantastiskt vackert. Körsbärsträden har slagit ut idag också och sjön var spegelblank när vi åkte hem från träningen! Hoppas sommaren blir lika fin!

Tror jag ska göra kuddarna sällskap nu så kanske jag blir på bättre humör imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar