lördag 11 april 2009

Premiär

Ikväll har vi premiär grillat för 2009! Himla gott var det och ännu godare blev det när vi kunde sitta ute (under tak på uteplatsen med infravärme på!). Jag skulle kunna äta grillat kött varje dag, kan nästa påstå att det är min favoriträtt som barnen på praktiken brukar säga när det är något de gillar väldigt mycket!

Annars har det varit en lugn dag på jobbet, tiden gick ganska sakta idag även fast det var mycket folk hela dag. Sålde min andra bil under min kariär som butiksbiträde på Grahns. Det kom några kunder som ville titta på bil även fast det var stängt. Så jag ringde Anna och hon kom och kunderna köpte bilen, om inte jag hade ringt henne hade det nog inte blivit affär! Jag var med om en liknande händelse i höstas eller om det var tidigare i år. Tror jag borde kräva löneökning med tanke på att jag fått en arbetsuppgift till. Hoppas morgondagen går lite fortare på jobbet, är grymt festsugen nu. Känns inget vidare att sitta hemma påskafton när många har roligt ute, men imorgon, då händer det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar