måndag 20 april 2009

Måndag

Då var det måndag igen. Helgerna går allt bra för fort tycker jag, och inte tala om dagarna. Tyckte nyss jag gick upp och snart är det dags att sova igen. Hade planer på att jag skulle rensa lite ikväll. Jag har en förmåga att samla saker (papper, böcker osv) på hög och skulle vilja sortera in i olika pärmar. Men det har jag inte hunnit ikväll och nu orkar jag inte.

Har haft ett konstigt seminarium idag, vi diskutera frågor som vi skulle ha med till seminariet och efter att vi var klara kom läraren in och sa vad han tyckte var rätt. Kunde han inte sagt innan så kunde vi hållt på i 20 min istället för 1,5 timme... Men det är klart. Då hade vi nog inte lärt oss något. ;) Men frågan är om jag lärde mig något ändå!?!

Tog ett varv på stan i Norrköping för att titta efter skor idag också. Hittade ett par till slut, de får duga. Men det var inte de jag tänkt från början. Men men, man kan inte få allt man vill ha!!

Gårdagens tävling blev lite av en besvikelse. Kan stämma in i Jan Brinks citat, om Briar under VC finalen i Las Vegas, som stod i Metro idag "Han tände till på alla cylindrar inne på banan så det blev ett rejält sprattel vid några tillfällen". Det kan jag hålla med om med Barren, att han ska vara så laddad... Jaja, bara att träna vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar