lördag 25 april 2009

Mycket nu

Skrev i torsdags att jag skulle skrivit igår vad som händer i helgen. Men igår var en sådan här stressig dag! Gick upp vid 9:00 upp och släppa ut hästarna, hem och äta frukost, duscha och dra till jobbet till 11:00. Morgonen var i och för sig inte så stressig, men värre blev det. På jobbet var det bra med drag på det och tiden gick himla fort för en gångs skull. Såg att vi fått hem Ahlgrens bilar - Husvagnar. Var tvungen att köpa en påse, goda var dem! Tänk vad de hittar på bara för att få sälja! Snacka även med chefen så nu vet han också att jag tänker sluta till sommaren. Efter jobbet for jag hem och laga till en god tacogratäng sedan bar det av till Therese som var hemma i Kisa. Vi fixade lite inför kvällens evenemang! Sedan bar det av till Horn för att hämta mamma och några jobbarkompisar som varit på 60-års fest. Kom hem vid 1:30 och sov som en stock tills jag vaknade vid 10:10 idag!

Vaknade upp till ytterligare en underbart fin dag! Har tagit en tur på hästen och nu ska jag sooola!

Ikväll blir det 25-års fest för Filip. Han har kokat ihop något hemlig så vi vet inget mer än att vi ska vara vid Sporthallen klockan 18:00 och att vi ska komma hungriga och törstiga. Eftersom jag och Carro är lite nyfikna av oss har vi försökt få ur honom något om kvällen men det är omöjligt... Men vi har klurat och tror kanske vi vet vad vi ska göra, men det märks först ikväll. Efter galejet med Filip kommer Mia upp till stan så tar vi en sväng på krogen.

Tiden rinner iväg och för att jag ska hinna få lite sol på mig innan det är dags att åka är det bäst att gå ut nu!

1 kommentar: