måndag 28 september 2009

Nöjd med tävling och viss besvikelse över utgång

I lördags var jag och Barren i Heda utanför Linköping och tävlade. I första klassen gick det ändå hyffsat men blev besviken över poängen, 59,39% vilket kändes som jag skulle fått mer. På filmen ser det bra ut men poängen räckte ändå till delad 4:e plats. Så får vara nöjd med det. I den andra klassen jag red, som var en LA:1 gick det bra! Var nöjd över insatsen när jag kom ut från banan och poängen blev 65,26% vilket räckte till ledning och vinst första gången vi startar den klassen på flera flera år!

På kvällen var det dags att bege sig till Pumpen i Södra Vi. Förfest hos Skepparn som var riktigt roligt! Kvällen på Pumpen börja bra men dalade neråt och slutade med att Anna och jag ville åka hem långt innan skjutsen skulle komma. Jag tycker det är lite synd att det inte är ett bättre dansgolv med discomusik som går att dansa till. Örset är helt klart roligare, lääängtar till nästa år då vi ska göra logen osäkert igen!

Idag har jag jobbat på hemtjänsten och imorgon ska jag dit igen! Var roligt att vara tillbaka där och hoppas det blir fler gånger där, snart! Annars händer det inte så mycket, jobbar onsdag och torsdag i stan och hela nästa vecka ska jag till min gamla praktikplats och jobba!

Nu åter till Idol för den bästa kommer snart - Jon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar