torsdag 1 oktober 2009

Höst

Nu är hösten här och jag gillar årstiden. Kanske inte så mycket idag men de andra dagarna som har varit! Kallt har det varit också, igår när jag åkte vid 7-tiden var det 3-4 grader och frost. Men vackert när solen var påväg upp och alla färger på träden! Skilland var det imorse när jag åkte straxt innan halv 7. Kolsvart och regn, men mysigt på sitt sätt!
Har ett träd som jag brukar ta kort på när jag rider förbi, inte alltid men nu på hösten för att se färgändringen på trädet! Första bilden är tagen 22 september och den andra 28 september.
Idag har Sofia kommit hem. Vi har tagit en sväng på Barren och Ragge. Imorgon blir det bio med Carro på kvällen, Äntligen Midsommar ska vi se. Premiär och allt är det! :) Men först ska jag jobba i stan på förskolan i Tannefors. Hela denna vecka har jag faktiskt jobbat! Det gillar vi!

När Idol är slut om ett tag blir det sängen med en gång. Det tar på krafterna att gå upp 5.15 och sedan inte få sova på tåget som man har tänkt sig. Att det alltid ska vara försenat när jag tänkt åka med. Var ju tvungen att ta bilen till stan eftersom jag skulle kommit försent om jag skulle väntat på tåget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar