måndag 26 oktober 2009

Tuff vecka

Nu har novemberlovet börjat för många men för mig har ett tre månaders vik på Ankan börjat! Jag startade dagen med att åka på anställningsintervju. Det är alltid svårt att veta hur det gått men stället verka väldigt bra och personalen var ockå goa!

Pga att medarbetare på Ankan är sjuka denna vecka börjar jag med en riktigt tuff vecka. Jobbar typ 8-17 hela veckan och sedan restid på det. Så långtar mer än väl till när jag kan ta cykeln till jobbet och inte behöva sitta på en buss och uggla har jag kommit fram till idag.

På lördag är det Kinda Mästerskap i dressyr i Folkinge. Jag ska rida LB:2 och LA:4. Se hur det kommer gå. Tyvärr hinner jag inte rida så mycket som jag skulle vilja denna vecka men men. Var ju och tävlade i Eda igår. Det gick allt rätt bra, fick 65,87%. Tyvärr blev det ingen placering, utan kom precis utanför, då jag tyckte domaren dömde de andra ekipagen väldigt konstigt fick de skyhöga poäng...

Nu väntar varmamackor och sveriges fulaste hem!

1 kommentar:

  1. det kommer nog gå bra på KM! Spännande med la:4. lycka till

    SvaraRadera