lördag 24 oktober 2009

Gråtrist väder

Usch vilket gråtrist väder det är idag. Inte för att jag klagar på vädret speciellt ofta men idag tycker jag det är värre än vanligt. Jag får liksom ingen ork att göra något och känner mig trött även fast jag sovit bra länge...Men snart ska väl bege mig till stallet för en ridtur och fixa inför imorgon. Ska till Eda Ryttarsällskap eller vad det nu heter och tävla. Rider bara en klass, LB:1. Hoppas att det iaf är uppehåll då så vi slipper regnet...

På måndag börjar det. Mitt vik på Ankan, ska var där i tre månader om inget annat sker! Det ska bli riktigt skoj att få jobba på "riktigt". Så nu kollar jag om det finns några lägenheter i andra hand under den perioden, ser inte helt hopplöst ut! Annars blir det att pendla och det är ju inte hela världen, har ju gjort det förr. Tycker faktiskt det är lite skönt att sätta sig på bussen på morgonen och ta en power nap innan man är framme i Linkan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar