måndag 19 oktober 2009

Fredag, lördag och söndag

I fredags kväll packa jag, Carro, Linn, Jenny och Elin in oss i en bil och åkte till Linköping för mat och bio. Det blev en god buffé på Ming Palace där vi bla fick höra allt om Elins Italien äventyr. Efter det gick vi mot SF där vi kollade in Bröllops fotografen. En film som blev lite av en besvikelse. Både Äntligen midsommar och Sommaren med Göran var bättre tycker jag!

I lördags var det dags för krogshow på Annas café i Horn. Kvällen började med att jag åkte till Jannik i Djursdala för vin och prat. Trevligt värre! Sedan körde Fredde oss till Horn där det bjöds på trerätters innan showen. Tiramiso blev det till efterrätt och det var ingen höjdare. Tydligen sa kamraterna vid samma bord att den hade tillverkats på fel sätt, men jag hade nog inte gillat det ändå. Showen bjöd sedan på mycket skratt, har nog inte skrattat så mycket på länge... De var suuuper duktiga och vilka röster de hade tjejerna! Jag skulle också kunna vilja sjunga!

Söndagens projekt var att fixa tågbiljetter till den kungliga huvudstaden i början på december. Då ska nämligen jag och Linn på mina gamla idoler - Backstreet Boys!! Det ska bli kul som tusan att åka dit.. Konserten är på fredagen men vi åker på torsdagen för att först shoppa lite på torsdagen och fredagen sedan åker vi hem på lördagen lite skapligt. Elin ska också med och shoppa men inte på konserten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar