måndag 2 november 2009

Vill ha, vill ha, vill ha

I lördags var det KM i dressyr. Hade en häst som var överladdad och tyckte det var super kul! När han är på det humöret lyssnar han inte riktigt på mig och tycker han klarar allt bäst själv. Vann LA:1an (skulle varit LA:4 men blev ändrat) med hyffast bra poäng efter att galopparbetet var mindre bra... Grannbruden Kristin vann KM och det var super bra gjort av henne!

Igår var det KM i hoppning. Jag var där och fotade och kallt som faaan var det. Tror jag förfrös hela mig nästan. Vann gjorde iaf Bea i Mackan! Team Rothult var bra denna helg!! :D

På lördag kvällen var vi på Röda Huset och käka god mat! Vid halv nio kom vi på att vi skulle till stan och ta en utgång! Så blev det och vid halv elva åkte vi upp med hjälp av Elin och hennes mammas postbil. Jag satt på passagerar sidan vilket är vänster sida i den bilen, aningen konstigt kändes det! När vi väl kom till stan var vi hos Elins kompis Micke innan vi gick till Harrys. Fy sjutton vad folk det var ute. Behövde dock inte stå så länge i kö för att komma in och väl där inne var det riktigt kul. Har nog inte haft så roligt på Harrys förr. Roligt folk träffa vi oxå! Vid tre hugget skulle vi gå och käka, kön till Hakepi och Kebabbaren var bara för lång så vi åkte till statoil i Ryd istället. Fick stå i 30 min innan vi fick beställa... Åkte sedan in till stan igen för att hämta Pelle och hemma var jag 4:45! Lite lagom sent men någon gång ibland gör det inget. Skulle aldrig palla varje helg. Ska bli skönt att flytta till stan sen, så mkt smidigare allt blir då! :)

Ska bli spännande att se vad denna vecka har att erbjuda!! Träffade iaf bra folk idag och det skulle kunna bli riktigt bra tror jag! JAG VILL HA :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar