måndag 16 november 2009

Tiden går

Tänk, det är redan mitten på november! Snart ska vi börja öva julsången på jobbet och julafton står för dörren om bara några veckor. Sedan börjar en spännande vår med nytt jobb och nya möjligheter!

I helgen har jag varit i Halmstad hos Sofia. Igår var vi i Perstorp på hoppetävling. Han är allt bra fin Belle. Var inga wow hästar, de som var finast var fälttävlanshästarna som var på plats! Belle, Mr Pooh och Niklas Lindbäcks två andra! En fin hopphäst såg jag också, det var Royne Zettermans ena annars var det nästan bara stora grova klumpiga saker...
Annars tror jag inte det hänt så mycket i mitt liv sen jag skrev sist. Letar fortfarande efter det perfekta boendet och är kanske påväg att hitta det! Så håll tummarna för att jag har högst poäng denna gång! Imorgon får jag svaret! :)

2 kommentarer:

  1. Härligt att du nämner Belle före Mister :)

    SvaraRadera
  2. Håller verkligen tummarna för dig!! Nytt spännande jobb, som jag gratulerar till. Så det är klart att du snart också får en kanonlägenhet!!/Anna-Liisa

    SvaraRadera