fredag 6 november 2009

Drar en lättnande suck

Igår var vi på föreläsning i Norrköping med jobbet, "Tjatmoster" hette den och var allt intressant. Efter det bodde jag kvar i Elins lägenhet och när jag lämnade Kisa och framförallt Rothult igår morse var det vitt av snö ute. När jag kom till Brokind var det ingen snö och i Linköping var det bara blött. Tur nog var snön borta när jag kom hem idag! Tycker det är lite tidigt att snön ska komma nu... Men längtar ändå lite till den så vi kan ha riktigt roligt på jobbet!

Har varit och tittat på en lägenhet idag. Den var bra men funderar på om jag ska ta den eller vänta. Badrummet var inte det frächaste så ska ringa på måndag och se vad hyresvärden säger om det!

Helgen ser lugn ut förutom att det blir Pumpen imorgon. Hade inte så roligt där sist men ska ge stället en chans till!

Trevlig helg gott folk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar