söndag 29 november 2009

Har fått spruta

Igår var dagen som jag väntat på länge kommen. Jag fick äntligen ta min vaccinationsspruta, så nu kan jag säga som barnen på jobbet "jag har fått spruta" men till skillnad från dem så fick jag inget plåste... Till en början mådde jag bra efter sprutan, det var först inatt som jag kände mig risig. Vakna av att jag hade spränghuvudvärk och rummet bara snurra. Idag har jag inte gjort allt för många knop, varit aningen yr och fått blodtrycksfall om jag gjort något förhastat.

Så dagen har tillbringats framför TV:n och i sängen. En bra dag att vara sjuk på då det har varit mycket hästsport från Globen. Har även legat i sägen och läst. Börjar nu närma mig slutet på Harry Potter och Halvblodsprinsen som jag börja på för ca 2 år sen. Köpte filmen i veckan också så blir att se den dirket när boken är klar!

Lägenhetsletandet ser oförändrat ut för min del. Tittade på en 2:a hands etta mitt emot Galleria Leo i fredags men tacka nej då jag hellre vill ha första hands kontarkt. Ska kolla på en ny i södra Hejdegården imorgon samt att jag ska ringa Mannersons.

Detta blir en kort arbetsvecka. På torsdag åker jag och Linn till huvudstaden för shopping och konsert. Elin kommer upp på fredagen då hon inte kunde få ledigt på torsdagen. På fredag är det som sagt dags för konsert. Linn och jag ska på Backstreet Boys!!! Lite nostalgi över det hela samtidigt som deras nya album är riktigt bra, enligt mig iaf!! Var på dem när jag gick typ i sexan och ska bli kul att se dem igen!


1 kommentar:

  1. Ja nu får du skynda dig på att läsa ut boken så vi kan se filmen!! :)

    SvaraRadera