torsdag 3 september 2009

Färg i håret

Sitter just nu med färg i håret, tänken är att det ska bli guldbrunt med resultatet brukar inte alltid bli som det ska så ska bli spännande att se om ca 20 min! Efter jobbet idag tog jag ett varv på stan, tänkte köpa mig ett par nya spring/gå skor eftersom jag får ont i benen av de andra. Innan jag tog varvet på sportaffärerna gick jag till Brännpunkt och klippte mig! Blev nog bra skulle jag tro!

Imorgon åker mamma och pappa till Halmstad, det är dags för Belles stora mål detta år. Finalen i breeders. Tyvärr kunde inte jag följa med då jag valde att åka på den årliga kräftskivan i Njölhult istället! Men det brukar inte vara fy skam det heller...

Imorgon har jag inget jobb inplanerat, kanske att de ringer och väcker mig. På kvällen är det iallafall kalas hos Carro som fyller 21 år! Ska nog besöka arbetsförmedlingen imorgon också och skriva in mig där. Kan inte hitta på deras hemsida hur man gör från den. När jag leta runt lite där förut fanns det annons om jobb i Sälen i vinter. Nästan så jag blev lite sugen på att söka. Ska fundera och se hur jag gör, men söka går ju alltid att göra! Kanske någon som vill följa med till vinterlandet i vinter?

1 kommentar:

  1. Tycker du ska söka till Sälen. Det är något jag alltid velat göra, men som aldrig har blivit av pga hästar och andra jobb. Passa på när du kan tycker jag :-) Kram Jenny L

    SvaraRadera