måndag 14 september 2009

DM och lag dressyr

Igår var det lag dressyr i Boxholm. I första klassen , LB:1, kändes det inget bra. Fick ändå 62,4% vilket inte är super bra men jag slutade tvåa av ca 10 starter! I lagklassen, LB:2, var Amanda först ut, hon red ihop 61%. När det var min tur kändes han fin. För en gångs skull var jag nöjd när jag kom ut från banan och jag red ihop 65,33%. Det räckte till delad 6:e plats av ca 35 starter. Carro som red en klass svårare, LA:4, red ihop drygt 63% och knep sista placeringen, en femteplats. Boxholms lag hade två superritter vilket ledde till vinst i lagklassen och vi i Kinda Ryttarförening slutade på en andra plats med laget! Bra kämpat av oss och nu blir det final!




Eftersom vi tävlade på söndagen var vi bara och hjälpte till på DM i Folkinge under lördagen. Jag tog lite kort men av alla (112 st) tycker jag bara det var dessa två som blev bra. Det är på DM 1:an Kim och 2:an Jonas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar