fredag 11 september 2009

Fredagkväll

Idol har nyss slutat och nu har TV4 nya satsning Kändisdjungels börjat! Jag dissade det ganska snart när jag fick reda på att det är varje dag i 16 dagar eller vad det nu är. Som att jag har tid att boka upp mig och titta på det varje dag! Har ju sååå mycket att göra om dagarna.

Har varit hos Emmelie ikväll och tränat. Fick en bra känsla så nu gäller det att det hänger i tills på söndag då det är tävling i Boxholm. Jag rider LB:1 och LB:2 och är även med i laget tillsammans med Carro och Amanda. Kan vara ett vinnanade lag! :)

Imorgon och på lördag är det DM i banhoppning i Folkinge. Ska bli kul att se lite höjder på hindrena när de ska hoppa. Roligare att hjälpa till vid ett DM också än när det är folk som aldrig tävlat förut. Tar med mig kameran så får se om jag kan visa någon fin hoppehäst sen!

Trevlig helg alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar