onsdag 16 september 2009

Hjälp

Ringe till resursen förut och frågade om de glömt bort mig... Jag vill ju jobb! Eller vill och vill, mitt konto vill att jag ska göra det. Då sa de att de haft mig på tapeten i morse och ville nu att jag skulle gå bredvid på en avdelning uppe på Bergdala. Så imorgon och på fredag ska jag dit och jobba! Ska bli kul och spännande att se hur det är på en avdelning.

Nyss ringde de från vikariebanken för barnomsorgen i Kisa. De ville att jag skulle komma och jobba som lärare i en förskoleklass på Bäckskolan imorgon. Någon gång måste ju vara den första så jag tackade ja fram till klockan 13 när jag ska börja på Bergdala. Hjälp, hur ska detta sluta! :O Förhoppningsvis bra!

Ikväll börjar träningen igen på Bäckskolan efter sommaruppehållet och våruppehållet också för den delen. Jag ska boxas med Carro och redan nu känner jag vilken träningsvärk och hur ont jag kommer att ha i kroppen imorgon... Ajajaj

Måste komma på något bra sätt att avsluta mina blogginlägg... Ska klura lite på om jag kan komma på något bra, annars får det vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar