torsdag 24 september 2009

Panik...

Har haft en händelserik dag! Först blev det jobb i Lkpg sedan bar det av till Mjölby för anställningsintervju! Tredje gången gillt mån tro? Hoppas hoppas! Nu är det bara att vänta och se några veckor tills beskedet kommer, i mitten på oktober skulle du höra av sig!

Tog även vägen förbi Ikano och Telia-butiken för att säga att den nya telefonen hakar upp sig ibland. Jag fick en ny utan problem och startade den nya påväg till bilen, godkände allt som kom upp utan att tänka efter helt vad som kom upp. För en liten stund sen skulle jag dra iväg ett mess till syrran och upptäcker till min stora fasa att alla nr efter bokstaven R är borta... :O I och för sig tror jag inte det är så jättemånga men några som var roliga att ha försvann... Så om du som finns efter R och tycker att ditt nr ska finnas i min telefonbok, lämna gärna en kommentar här eller skicka ett mess till mig!

Imorgon blir det Emmelie-träning på kvällen och uppladdning inför lördagens tävling i Heda. Ska rida LB:3 och LA:1 då! Efter dagens pass känns det inget vidare men mot slutet gick det bättre. Det är bara att konstatera att jag har en häst som inte kan vila, tyvärr måste de ju det efter att de blivit vaccinerade och efter det har jag tagit det lite lugnt... Men imorgon ska vi nog få bukt på hästen igen!

1 kommentar:

  1. nää...äldre hästar blir inget vidare av vila. man kan jogga och rida lösgörande efter vaccination! ;)

    SvaraRadera