tisdag 22 september 2009

Dyrt

Har fyllt i alla papper och skickat iväg till a-kassan nu. Det blev en dyr historia för de 20 papprena som låg i kuvertet. Inte trodde jag att det skulle kosta 24 spänn att skicka dem. Inte nog med det, jag var tvungen att lägga ett papper i ett eget kuvert så jag får tillgång till a-kassan via internet. Det hela gick på 30 kr mycket mycket dyrt, tacka vet jag datorer och mail. Det är en bra uppfinning!

Igår var det biotime igen. Denna gång såg vi "Sommaren med Göran". Jag tror jag hade lite väl höga förväntningar på filmen. Visst var den bra, men inte jättebra. Den bjöd dock på lite skratt men jag tycker ändå den är sevärd för de som inte sett den!

Nu väntar stallet och en ridtur och efter det ska jag inleda ett nytt projekt som jag hoppas inte tar allt för lång tid och är allt för bökigt och svårt denna gång. Jag ska nämligen sätta klippmaskinen i Barren och klippa honom, han börjar se ut som en björn i pälsen och gillar inte alltid att bli klipp. Men ska man vara fin får man lida pin!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar