måndag 7 september 2009

Filmkväll

Har haft filmkväll för mig själv igår och idag! Igår såg jag "En shopaholics bekännelser". En bra och rolig tjejfilm! Tror dock inte så många killar tycker den är bra men helt klart sevärd!
Nu ikväll har jag sett "Taken". Sjukt bra film som jag tycker alla ska se! En action som var skrämmande och tror dessvärre filmens handling kan vara sann ute i världen. Se den tjejer och tänk till en extra gång i vissa situationer!

I morse bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv! Skulle först ringa arbetsförmedlingen och fråga om man kunde skriva in sig hemifrån. Ringde till kontoret i Kisa men efter mycket bök och stök la jag på luren och bestämde mig för att gå dit imorgon istället. Ringde även en privat läkatmottagning i Lkpg så fick tid nästa vecka. Hoppas de kan hjälpa mig! Har även hittat fler jobb jag tänker söka och imorgon ska jag sätta mig in i Sälenjobben ordentligt! Har beslutat mig för att söka där!

Nu ska jag dra mig mot köket och se om jag kan fixa till nåt med nötfärsen mamma tagit fram!

1 kommentar: