torsdag 3 september 2009

Nu så

Har äntligen hittat "1000 nålar" på spotify! Låten är sååå bra (textmässigt alltså). Lasse Winnerbäcks nya låt "Jag får liksom ingen ordning" är också suuuuper bra! När jag ändå tipsar om lite låtar kan jag skriva om Britney Spears nya "Out from under" det är också en mycket bra låt! Så nu vet ni vilka som går högt hos mig, men glömde nästan den bästa av de alla! Mina idoler sen jag var "ung" har kommit med en ny singel, Backstreet Boys "Straight through my heart". Skulle gärna åka till Sthlm och kolla på dem 3 december eller vad det nu är men vet ju inte hur min livssituation ser ut då så har inte vågat köpa biljetter...

Kan även meddela att färgen inte blev guldbrun utan mer mörk mörk brun nästan svart! :S Men det går väl ut med tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar