söndag 20 september 2009

The ugly truth

Igår kväll var det bio för hela slanten! Vi såg den romantiska komedin "The ugly truht". Jag tycker det var en bra film som gav många roliga skratt! Bra ögongodis innehöll filmen med! "Collin" var sååå snygg! Linn och Carro var nog inte lika överförtjusta över filmen och Elin tog en power nap som vanligt i de sköna biostolarna. Jag förstår inte att hon vill betala för att sova! Det är iaf jag för snål för...
Även förmiddagen och delar av eftermiddagen spenderades i Lkpg med mor och far. Jag besökte bla Telia-butiken för att höra lite om mitt abonnemang som snart går ut. Det slutade med att jag förlängde det och kom hem med en ny telefon... Tror den är bra! Har lekt lite med den som Telia-Joel uppmande mig att göra för om det var något som inte var som det skulle med den fick man tydligen en ny inom sex dagar, detta ifall det var ett "måndagsexemplar" jag fått! Känner dock en liten saknad till min förra telefon som än så länge ligger på sängbordet så den inte tror jag glömt den helt och hållet! ;)
Ikväll blir det boxning med Carro igen. Idag är det ett 75 minuterspass så lär vara med död än levande när jag åker därifrån. För idag ska jag ge hundra vilket jag inte gjorde sist då jag visste att jag skulle jobba dagarna efter och trodde inte det skulle gå så bra med en grym träningsvärk.

Nu är hösten här på riktigt. Vilket väder det varit senaste dagarna! Hoppas det håller i sig! Ssnart kan jag också ta med kameran ut och ta en massa fina höstbilder! Det ser jag fram emot..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar