söndag 2 augusti 2009

Vilken helg

Denna helg går knappt att beskriva, den har varit helt otroligt bra! Det börja med Scotts och Örsåsa i fredags. Var hos Louise innan och där träffa vi lite nytt roligt folk! På örs var det drag på det som vanligt och jag tycker att det var lagom med folk! Tiden går bara så fort, man kommer dit sen ska man hem lika fort igen.
Vaknade klockan 11 på lördagen av att jag hade stans huvudvärk, måste varit för jag inte drack något vatten under kvällen... ;) Tog en sväng på hästen innan det blev en power nap på eftermiddagen och sedan var det bara att fixa till sig, för vad jag kan säga i efterhand, inför årets högdpunkt. Emmelie skulle ha 30-års fest så bilen styrde mot skogen och Emmelies loge. Vi kom lite senare eftersom Sofia jobbade men när vi anlände var lekarna i full gång. Vi fick hoppa in i varsitt lag och tyvärr hade mitt lag inte lyckan med sig utan slutade på en sista plats. Men vad gjorde det, Emmelie var ju med i det och klarade tampong-drickar leken hyffsat bra!När lekarna var slut blev det mat och tal samtisigt som det bjöds på roliga inslag under middagen. Sofia lyckades under sitt tal få födelsedagsbarnet till tårar. Men vackert var det! Vi fick veta ett och annat om Emmelie eller Mimmi kanske vi ska kalla henne... ;) Senare under kvällen blev det karaoke och dans till DJ! Tack Emmelie för en mycket lyckad fest som vi sent kommer att glömma!
Dagen idag, alltså söndag, har erbjudit släktkalas eftersom syrran fyllde 22 år igår. Hon börjar bli gammal men det märktes inte på dansgolvet igår iaf!
Fler bilder kommer läggas upp på fejjan när det inte går sååå segt!! Nu väntar en dags jobb innan mitt liv kanske förändras. På tisdag gäller det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar