torsdag 20 augusti 2009

Blåslagen rygg

Massagen igår syns på ryggen idag. Den är blå lite här och där. Undra om det är vanligt med blåmärken efter att man fått massage? Har även varit öm där jag hade de stora knutarna men det känns mycket bättre nu! Så någon ordning ska det nog bli på torpet!

Jobbade till 11.30 idag så nu är jag ledig tills på torsdag nästa vecka om ingen ringer och vill att jag ska komma och jobba. Ska faktiskt bli skönt att vara ledig! Har varit mycket jobb hela sommaren. Har ett och annat att ta tag i under ledigheten. Måste bla bege mig till arbetsförmedligen och sen ska jag ringa lite samtal hit och dit!

Nu ska jag börja packa inför resan. Vi åker runt 13-tiden för att först åka och kolla när Sofia tränar dressyr hos Catrin och sedan bär det av till Dagstorpsortens Ryttarförening (tror det heter så) för att parkera Belle i en box och sedan åker vi till vårt hotell och sover! De andra (Carro, Elin och Ronja) får nöja sig med att sova i transporten! Tänk vad ska det ska bli med egen dusch, hotellfrukost och sköna sängar! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar