onsdag 19 augusti 2009

Massa g

Har idag varit vikarie på en förskola i Linköping, ett föräldrakooperativ i Tannefors! Ett himla trevligt ställe som jag hoppas ringer tillbaka fler gånger och det lät inte omöjligt att de skulle det! Har även passat på att söka lite jobb nu ikväll. Hittade tre stycken som passade mig ganska bra!

När jag var påväg hem från stan stanna jag till i Arnebo för att få massage av Carin. Visst är det skönt med massage, men ack så ont det gör. Det är liksom skönt-ont eller hur man kan förklara. Ni som varit på massage vet vad jag menar!

Imorgon blir det en halvdags jobb på hemtjänsten och efter det är jag ledig en vecka om de inte ringer in mig! Då ska en tripp till skåne äga rum samt att jag ska ta mig till Linköping nån gång i början på nästa vecka, bla för att hämta mig sadel som jag lämnat in på lite lagning och ska nog passa på att klippa mig lite samtidigt. Söka upp nån frissa som kan fixa till mig rufs på huvudet, hon får gärna klippa håret tjockare och längre! Blir nog ett varv på stan också, se om det finns nåt skoj att fylla garderoben med!

Har fått påbackning om att jag borde ha mer bilder på bloggen, så här kommer en sommarbild som är tagen 17 juli 2009!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar