måndag 3 augusti 2009

Väntans tider

Inget är som väntans tider... Har förberett min större delen av kvällen inför det jag ska styra med imorgon mellan 9-10. Jag ska nämligen på anställningsintervju, så håll alla tummar ni har och önska mig lycka till! Efter intervjun blir det att åka till mormor och morfar och vänta på att klockan ska bli 16 för då ska jag åka och titta på en lägenhet! Kanske blir en sväng till Ikano eller in till stan medan vi väntar!

På onsdag ska jag åka till Boxholm på träningstävling! Det ska bli kul, har ju inte tävlat på bra länge och då kan det vara bra att träna nästan på riktigt en gång innan vi ska tävla nästa helg!

Tror det blir att göra kudden sällskap nu, klockan är bara drygt halv 10 men har inget bättre för mig och jag kan ju inte sitta och gäspa på intervjun direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar